Europos Sąjungos parama Nr.3
2019-09-20
UAB „Pupt“ siekia plėstis naujose užsienio rinkose ir didinti bendrovės tarptautiškumą. Rengdama savo veiklos strategiją, UAB „Pupt“ įvertino visus įmonėje vykstančius procesus, eksporto galimybes ir buvo nustatyta, kad neplečiant pardavimų užsienio rinkose (sėdmaišių), neturint nuolatinių užsienio partnerių, maksimaliai neišnaudojant rinkodaros priemonių, įmonė neturi galimybių sėkmingai plėsti produkcijos, skatinti eksporto. Būtų prarandami potencialūs nauji klientai ir prarandama galimybė įsitvirtinti naujose, perspektyviose rinkose. Vienintelė plėtros ir eksporto didinimo išeitis – investicijos į rinkodaros, reklamos ir pardavimų skatinimo priemones, technologinę plėtrą.
Šios priežastys paskatino įgyvendinti projektą, skirtą eksporto plėtrai. UAB „Pupt“ įgyvendino projektą „UAB „Pupt“ plėtra, dalyvaujant tarptautinėse parodose bei didinant pardavimus užsienio šalyse“, kuris iš dalies finansuotas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. Projekto tikslas – didinti UAB „Pupt“ veiklos produktyvumą ir pardavimus užsienio rinkose. UAB „Pupt“ pagrindinė veikla – sėdmaišių „Pušku pušku“ gamyba. Įgyvendinant projektą vykdytos tokios pagrindinės veiklos: įmonės produkcijos pristatymas užsienio rinkose, įmonės produkcijos pristatymas užsienyje vykusiose parodose Vokietijoje („Modern Offise & Facility“, „IMM Cologne – 2015“) ir Švedijoje („Stockholm Furniture Fair“).
Projekto įgyvendinimui pagal Finansavimo ir administravimo sutarties nuostatas skirtas 18.416,07 Eur finansavimas. Įgyvendinimo metu pagamintos įmonės įvaizdį gerinančios priemonės, kurių pagalba įmonė formavo savo įvaizdį, supažindino bei garsino įmonės prekės ženklą bei skleidė savo žinomumą Vokietijoje ir Švedijoje.
Dalyvaujant parodose užmegzta daug kontaktų su potencialiais klientais ir verslo partneriais, sėdmaišių pirkėjais, išdalintas didelis kiekis reklaminės medžiagos, susitikta su teminės spaudos atstovais, planuojamos sudaryti bendradarbiavimo sutartys su keliais užsakovais. Be to, projektas leido didinti UAB „Pupt“ žinomumą užsienio rinkose. Po projekto įgyvendinimo bus nuolat atnaujinamos įsigytos priemonės, dalyvaujama kitose tarptautinėse parodose. Šiuos sprendimus skatina įgyvendintas projektas ir jo nauda – nauji kontaktai su potencialiais produkcijos pirkėjais – iš to seka naujų pavyzdžių gamyba. Tikimasi, kad geriau suvokus rinkų tendencijas, įmonei pavyks išlaikyti užimamą rinkų dalį ir plėstis naujose rinkose, taip nuolatos didinant eksportą. Projekto bendra vertė – 30.693,00 Eur (paramos suma – 18.416,07 Eur). Projektas įgyvendintas pagal Lietuvos 2007-2013 metų Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioritero „Verslo produktyvumo didinimas ir aplinkos verslui gerinimas“ VP2-2.1-ŪM-04-K priemonę „Naujos galimybės“. Apibendrintai teigtina, jog įgyvendindama projekto dėka UAB „Pupt“ plečia savo pardavimų apimtis per naujus kontaktus, susidomėjimą produkcija. Projekto tikslas pasiektas. Finansavimas buvo gautas iš Europos regioninės plėtros fondo.
Daugiau informacijos apie projektą: UAB „Pupt“, Tel.:+370 647 31050, el. Paštas: [email protected].